Wim Koopman

Perfecte en snelle levering

studio evert thiry

Zeer snelle en correcte levering, de kwaliteit van de armaturen overtreft onze verwachtingen. aanrader!

Hendrik Aerts

Zeer tevreden over de levering, de snelheid en uiterst tevreden over de dienst na verkoop met een bereidwillige en vriendelijke medewerker die mijn probleem snel heeft opgelost en een zeer snelle... Zeer tevreden over de levering, de snelheid en uiterst tevreden over de dienst na verkoop met een bereidwillige en vriendelijke medewerker die mijn probleem snel heeft opgelost en een zeer snelle nalevering heeft gerealiseerd. Top.

Nelleke Bosland

Prima - snelle levering

DE KIMPE JAN

Ondanks klein misverstand bestelling goed ontvangen .

Kapsalon Ligarage

Perfect

ML

We hebben Led panelen gekocht en met hulp de helpdesk de juiste onderdelen erbij besteld.

Ramzi Ben Rhouma

Eerste maal besteld & en zeer tevreden ?,
Telefonisch help bij bestelling is top

Jan Vanvaerenbergh

Supersnelle levering, alles correct en free goodies :)

Moonen

De bestelling kwam 3 weken later dan aangegeven tijdens het bestellen. De dimmer die geleverd werd was zo waardeloos dat ik alvorens te installeren alle contacten opnieuw heb moeten solderen. Wat... De bestelling kwam 3 weken later dan aangegeven tijdens het bestellen. De dimmer die geleverd werd was zo waardeloos dat ik alvorens te installeren alle contacten opnieuw heb moeten solderen. Wat een troep zeg!