Nancy

Praktijk H. Willems

Keurige website en vlotte levering

Schuurman

Prima kwaliteit spullen , keurig op tijd en nog een gratis attentie er bij.

Luc

Vlugge en correcte levering.

Jos Claesen

Zeer tevreden over de service

Emmanuel Bonehill

Uitstekend

Lees beoordeling

Opnieuw vlotte en correcte levering

Martin Nienhuis

Bij het bestellen was een artikel niet voorradig en werd de levertijd van 2 weken aan gegeven.
Na dat ik had besteld werd de levertijd 3 a 4 weken. (KAN, was voor mij geen probleem). hiervan kreeg ik direct een mail. (keurig)
7 dagen na dat ik de bestelling had geplaatst, kreeg ik een mail dat de bestelling al klaarstond voor verzending en deze heb ik de dag er op al ontvangen.
Goede kwaliteit van het product. communicatie geweldig.
Afspraken worden goed nageleefd.
Klant is echt koning.

Wincent Ettema