Simon de Boer

Zeer snelle levering

Martinus

Scherpe prijzen & snelle levering

Paul

Ik heb twee transformators besteld. Achteraf gezien waren die niet goed. Na telefonisch overleg kon ik de trafo's makkelijk terugsturen. Binnen enkele dagen stond ook het geld weer op mijn rekening.... Ik heb twee transformators besteld. Achteraf gezien waren die niet goed. Na telefonisch overleg kon ik de trafo's makkelijk terugsturen. Binnen enkele dagen stond ook het geld weer op mijn rekening.
Uiterst correct afgehandeld.

Kuhn jp

Zeer goede ervaring ook bij eventuele problemen deze worden correct opgelost. Zo had ik een paneel dat een fout vertoonde. Direct vervangen door ander exemplaar en verzendlabel om het foute gratis... Zeer goede ervaring ook bij eventuele problemen deze worden correct opgelost. Zo had ik een paneel dat een fout vertoonde. Direct vervangen door ander exemplaar en verzendlabel om het foute gratis terug te zenden. Zo zou het overal moeten zijn. Prijzen zijn correct en vergelijkbaar met andere webshops. Op de kwaliteit van de ledpanelen is weinig op aan te merken.Aanrader!

Piet Kirchner

Goede producten voor een lage prijs. Nette vriendelijke klantenservice en nazorg.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
hartelijk bedankt voor uw vriendelijke feedback!

Kapsalon S'HE

Zeer goed, snelle levering en goed advies.

Mark

AllMedical bv

Perfect bedrijf, snel in reactie. Gemakkelijke hulp via de telefoon, handige tips, slimme oplossingen gelijk aandragen

Eddy

Ledpaneel 60X120

Jonker Funsports

Netjes te woord gestaan, kortom....tevreden