IGE+XAO

Super service!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
hartelijk bedankt voor uw vriendelijke feedback!

Leonie

Makkelijke website, lampjes goed verpakt, snel in huis

DK&V Projects comm v

Vlotte bestelling , duidelijke aankoop info , vlotte levering en keuze
alleen de service weet ik nog niet ?? .
TOCH ZEER TEVREDEN

Marco

Zeer ontevreden. Langere levertijd dan aangegeven. eerst product met een fout geleverd. Deze is omgeruild. Vervolgens werkt het niet conform de omschrijving en hebben we bovendien verkeerde... Zeer ontevreden. Langere levertijd dan aangegeven. eerst product met een fout geleverd. Deze is omgeruild. Vervolgens werkt het niet conform de omschrijving en hebben we bovendien verkeerde informatie gekregen op vragen die we hebben gesteld voordat we het product kochten. Het product doet dus niet wat we vooraf hadden gevraagd en de informatie die ons vooraf is gegeven.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor deze ervaring.
Wij hebben in een privé email contact met u opgenomen.

Particulier

Supersnelle en correcte levering. Artikel voldoet compleet aan beschrijving;

Harry

Jeroen

Product op tijd geleverd en volgens verwachting.

Bert

Prima kwaliteit spullen en een snelle levering!

Drost

Prima website en snelle levering. Per mail een aantal keer op de hoogte gehouden van de status. Misschien kan dat 1 of 2 minder of gecombineerd.