Roy.s

Extreem snel. Op zich lees ik liever prijzen inc. BTW, maar misschien is dat not done bij een groothandel?

Van de velde

Grote keuze en snelle service

Aaaa

Goede levering. Alleen jammer van de trage DPD levering

delta tenten

Goed contact, snelle levering. Top

Fred

Mooie site, goed product, snelle verzending

Garage Bakker Apeldoorn BV

Voor garantie na 4 jaar, 6 ledpanelen vervangen! vlot en top geregeld!! Prima communicatie via de mail.

dirk audoor

Heel goed

Mattias

Snelle levering goed service

Garage Bakker Apeldoorn BV

ZOWEL AANSCHAF LEDVERLICHTING ALS EEN GARANTIE KLUS.

VVE Sittadel Sittard

De service is prima. Daar ben ik tevreden over. Ik mis alleen in uw programma een E 14 led lamp met matglas (melkkleur). De E14 led die u levert geeft een te rood licht en past zodoende niet bij de... De service is prima. Daar ben ik tevreden over. Ik mis alleen in uw programma een E 14 led lamp met matglas (melkkleur). De E14 led die u levert geeft een te rood licht en past zodoende niet bij de rest. Jammer.