Mark

Onverwachte snelle levering. Na bestelling week niets veromen, na contact bleek product niet op voorraad te zijn deze zou binnen 2 weken geleverd kunnen worden. 2 dagen later had ik de bestelling... Onverwachte snelle levering. Na bestelling week niets veromen, na contact bleek product niet op voorraad te zijn deze zou binnen 2 weken geleverd kunnen worden. 2 dagen later had ik de bestelling alsnog in huis

nvt

Zeer vlot besteld.

Alpha sound bvba

Zeer correct bedrijf

J.J. G

- snelle informatie via de mail over de datum van levering en welk transportbedrijf het product zal leveren.
- het product is degelijk en efficiënt verpakt.

Niels Van Uytven

Super service! Correct en snel.

Mark Prins

Snelle levering. Product zoals verwacht.

Ger Oostrum

Na negatieve ervaringen een slechte beoordeling gegeven. Reactie van bedrijf is pure leugen: er is geen contact geweest of alternatief geboden! Oplichters zijn het; bestel hier niet!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Excuses voor de slechte ervaring en de vertraging van uw bestelling.
Helaas zijn bepaalde artikelen niet op tijd geleverd zoals voorspeld, waardoor we vertraging hebben opgelopen.
Wij zijn altijd bereid om een alternatief item en andere oplossingen aan te bieden. In een privé-mail hebben wij al overeenstemming bereikt.
Dank u wel.

Schram

Waardeloos. We worden voortdurend aan het lijntje gehouden, product blijkt niet op voorraad, maar komt vlg week.... en dat wekenlang. Geld is natuurlijk wel al afgeschreven. Moet er zelf voortdurend... Waardeloos. We worden voortdurend aan het lijntje gehouden, product blijkt niet op voorraad, maar komt vlg week.... en dat wekenlang. Geld is natuurlijk wel al afgeschreven. Moet er zelf voortdurend achteraan bellen, maar krijgen alleen vage beloftes. Ik herhaal: waardeloos.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Dank u wel.