den beuk beerse

Perfecte aflevering

Boekeloo Recreatie

Goed product. Snelle levering

Dok 14 Horeca BV

Zeer overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd.

D.

Echt super..., bedankt... Ik had 2 kleurpanelen besteld... bleek dat 1 controller het niet deed. Gemaild en meteen een nieuwe gekregen.. Top...
Goede service... Nogmaals Bedankt...

Krabbenost

Goed geholpen ook met garantie

Harm Gallee

Deugdelijke spullen en snelle levering

Peter Benes

Topservice!

Particulier

De levering van de twee led tl-buizen + armatuur, en set led-starters was snel en goed verpakt, maar wel jammer dat er 2 deukjes in het armatuur bleken te zitten.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wat jammer dat er nog deukjes in het armatuur zitten.
Onze excuses daarvoor!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen,
om tot...
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
Wat jammer dat er nog deukjes in het armatuur zitten.
Onze excuses daarvoor!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen,
om tot een oplossing te komen

Stoop

Snel geregeld

Bertels

Goede voorlichting in webshop , breed assortiment , makkelijk te bestellen, redelijke prijs en geleverd vlgs afspraak.