M Helmer

Super

Max S.

Snelle verzending. Goede kwaliteit

Willem Hollestein

Ik vind Ledpaneelgroothandel zeer deskundig en klantgericht.

Vandenbrouck Etienne

Verrassend veel licht met back-lit paneel

Tom Van Amelrooy Totaal Service

Ik ben erg blij met mijn led panelen ik heb al klanten door verwezen en die hebben daar ook gekocht en zijn ook erg tevreden. Super ga zo door!!

van Wanroij

Goed product en snelle levering

Deconinck Frank

Nu al 3 maal een bestelling gedaan in enkele weken en de producten bevallen me uitstekend. Goed in prijs/ kwaliteit, vlotte afhandeling en zeer snelle levering.

F.M.

Correcte en snelle afhandeling bestelling