Poland

Prodinex

Kris

Correct en snelle levering

Drijvende ambacht

De bestelling was niet goed gegaan . Na 1 mailtje werd er snel geschakeld en kreeg ik alsnog een snelle levering zonder verdere vragen . Dus kleine kanttekening maar top service vervolgens.

Meyers Alain

Duidelijke website

Battle Of Bass

Ik bestel hier altijd mijn led profielen. Ik ben hier zeer tevreden over. Zeer goede kwaliteit en snelle levering!

Marechal

Heel tevreden

Jos

Zeer tevreden. Grote keus, mooie artikelen, juiste prijs, duidelijke website en snelle verzending. Zelfs nadat de vervoerder tijdens afleveren de fout inging ontving ik alle steun. Topservice.

Gertjan

Snel geleverd, prima spul