hans

Correcte levering

Helsen

Snel en correct

Ton

Perfecte prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Prive

Zeer te vrede, binnen de 24 uur geleverd.

Ernst

Makkelijk en snel te bestellen. Levering en levertijd zoals aangegeven op de website. Middels track tracé pakket goed te volgen.

E. S. V.

Correct

Casper Vering

Mooie producten ik werd alleen verrast doordat de prijzen ex btw waren. Ook was het product later dan verwacht doordat die ineens niet meer op voorraad was. Maar uiteindelijk zeer tevreden met mijn... Mooie producten ik werd alleen verrast doordat de prijzen ex btw waren. Ook was het product later dan verwacht doordat die ineens niet meer op voorraad was. Maar uiteindelijk zeer tevreden met mijn ledpaneel.

FB

Snelle betrouwbare levering

Ruiterkamp Woondecor

Zeer vlot telefonisch geholpen en daarnaast een duidelijke webshop

Caroncampers

Prima gegaan snel