Euroconveyor BV

Goede webshop, mooie producten, jammer dat de DPD het verkloot heeft in mijn geval.

Rhemo Designs

Het zijn mooie spots ben er blij mee ik kijk al uit naar het resultaat.

Lees beoordeling

Parochiale werken St-Aldegondis van Overboelare (Frederic Rudy)

Snelle en correcte service aan degelijke prijzen.

Ron

Zeer goed

Marc Claes

Ik heb mijn bestelling betaald maar nog niet ontvangen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

BLOU

Twee strips gekocht, maar kunnen ze helaas niet aansluiten. Heel lastig contact te krijgen met jullie servicedesk! Wachten meer dan 8 dagen op antwoord

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

jan j Osinga

Bestelde product is zo als beschreven. dus top. Helaas staat er op website vandaag voor 20.00 uur besteld morgen in huis dit was dus niet het geval.

H. Colaris

De bestelling ging prima, ook de info over de status was goed.
Helaas ging er wel iets fout bij DPD .
De bestelling ging prima, ook de info over de status was goed.
Helaas ging er wel iets fout bij DPD .
Bij aflevering was ik niet op tijd aan de deur. Er werd GEEN bericht achtergelaten dat men aan de deur was geweest.
Ik kreeg vervolgens op mijn mailadres een bericht, maar op naam van mevr. KROFF S. dat het pakket opgehaald kon worden.
Raar maar waar en bij DPD weten ze niet hoe deze naams wisseling heeft kunnen gebeuren.

Het pakket heb ik wel kunnen afhalen omdat ik met pakketnummer kon aantonen dat ik het besteld had.

MJ

Prima geholpen