Chris

Correcte en snelle levering. Alles werkt zoals beschreven, leuk bestellen bij Ledpaneelgroothandel! Ik blijf klant!

Missaar

Alleen ging het fout na de retourzending ivm terugbetalen. daar moest ik na 2 weken voor bellen. verder prima

Marc

Overzichtelijke site en breede assortiment goederen.
Overzichtelijke site en breede assortiment goederen.
Bestelling soepel en vlot tenminste... tijdens het betaal proces viel mijn telefoon uit en verloor ik de betaal pagina. Stuurde een email naar klanten service met verzoek het betaalopdracht opnieuw toe te sturen. Dag later per email ontvangen. Betaald en kreeg direct bericht dat mijn bedtelling klaar was om te versturen.
Levering precies zoals de website aangeeft.

Allround prettig zaken doen.
Zou ze aanraden bij mijn familie en kenniskring

Wesselink

Goed product en snelle levering.

J. Hoekstra

Ledbatten en led lampen besteld. Binnen 2 werkdagen geleverd voor redelijke prijs. Goed verpakt. Geen gebreken in de werking.

Hoste Robert

Snelle en goede verpakking. De bestelling doet volledig aan mijn eisen. Een echte aanrader.

L.Rolden

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Toezending en communicatie m.b.t. de bestelling zeer correct.

A.A. Kingma-Balkema

Bijzonder goed. Snelle levering! Zeer tevreden. Ook het product ziet er goed en naar verwachting uit. Ik weet alleen nog niet of het past ?, daarvoor is het iets te vroeg.

Ad van erve

Goed product, maar er had wel een boor mal bij mogen zitten

Middel

Prima lamp.