Jan Mager

Het afleveren gaf wat problemen. het pakket was afgeleverd bij een Pickup parcelshop. Maar er stond niet bij waar en welke het was. In Hoogeveen zijn 5 Pickup parcelshops.

Beste Klant.
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte e-mail hebben wij contact met u opgenomen.

Molen Elektra

Slecht

Cerckel Marc

Redelijke service. Ik heb de bestelling direct betaald.Ik heb een paar dagen gewacht want ik kreeg geen antwoord, dan heb ik een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat ze de betaling niet hadden... Redelijke service. Ik heb de bestelling direct betaald.Ik heb een paar dagen gewacht want ik kreeg geen antwoord, dan heb ik een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord dat ze de betaling niet hadden ontvangen beantwoord met een kopie van de betaling, weer enkele dagen gewacht en niet ven gehoord.
Contact opgenomen via telefoon en toen was het snel opgelost.

P. Dijkstra

Waardeloos bedrijf met minimum bestelwaarde......door.....uiteraard ......corona........

Apk Centraal BV

Trafo retour gezonden Helaas nog geen credit ontvangen

Marc Van den Broeck

Goede info en correcte afhandeling ,super.

Lulofs

Snelle en correcte service

house-re-style

House-re-style

Slachthuis EIKELENBOOM

Snelle levering. Duidelijke verkoopsite

Lees beoordeling

Nalevering was snel ter plaatse