Nick vredevoort

Makkelijke site. Op tijd geleverd.

Jan Van den broeck

Grote keuze, eenvoudig bestellen en afrekenen met bancontact! Handig!

Wim Janssen

2 lampjes besteld (stond bij dat ze op voorraad waren), maar toch een kleine maand moeten wachten aangezien ze toch niet op voorraad waren.
Verder werd ik wel goed geholpen toen ik contact heb...
Verder werd ik wel goed geholpen toen ik contact heb opgenomen (via Whatsapp en telefoon)

Duijkers

Zeer snelle levering

Naomi

Duidelijke website en goede leverling

Ellen van der Beek

Duidelijke website met handige filters om te zoeken. Zo kon ik mijn product snel vinden. Ook het bestellen en de levering verliep vlot. Wel jammer dat je minimum voor 15 euro moet kopen, bovenop de... Duidelijke website met handige filters om te zoeken. Zo kon ik mijn product snel vinden. Ook het bestellen en de levering verliep vlot. Wel jammer dat je minimum voor 15 euro moet kopen, bovenop de verzendkosten.

Dobbelaere patrick

Top,correcte levering

Bart

Goede kwaliteit en vlotte levering. Zeer tevreden!

Bert van der Saag

Het was een prima aankoop, die net zo snel en goed was als aangekondigd. Perfect!

j kuipers

2 grote ledpanelen 60/120cm besteld en hiervan was een beetje krom. levering best snel

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte e-mail hebben wij contact met u opgenomen.