Jos Claesen

Het LED paneel dat ik ontving werkte niet. De fout zat in het paneel zelf want de uitgang van de driver leverde een spanning. Ik heb onmiddellijk naar uw firma gebeld en de juffrouw beloofde mij om... Het LED paneel dat ik ontving werkte niet. De fout zat in het paneel zelf want de uitgang van de driver leverde een spanning. Ik heb onmiddellijk naar uw firma gebeld en de juffrouw beloofde mij om een nieuw paneel naar mij te versturen. Op mijn vraag wat er gebeurde met het oude antwoordde zij dat ik dit niet moest terugsturen en mocht vernietigen, ik heb het dan naar het recyclagepark gebracht maar wacht nog naar mijn nieuw paneel.
Het paneel zag er wel mooi uit.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte e-mail hebben wij contact met u opgenomen.

Habex Robert

Snelle levering, spijtig beschadigde verpakking

Blace

Ik kocht twee kleine panelen voorbij de bijkeuken, snel te monteren en mooi licht!

EW

Goede prijs, snelle levering

Cesar

Henny Verdonschot

Bestelling gedaan en supersnel geleverd. Ook de geleverde goederen waren goed en tegen een zeer betaalbare prijs. Hier ga ik zeker vaker een bestelling doen.

Bruno

Goede info per mail.
Snelle levering.

r.kunstt

Na telefonisch informatie over het aan te schaffen product, heb ik een duidelijke keuze kunnen maken.

davy

Goed, prijs kwaliteit , snelle levering en goede uitleg , top

Ulker s bvba

Perfect