Batelaan Advies

Alle producten, die ik voor mijn kantoor heb gekocht, zijn van prima kwaliteit. Er wordt snel geleverd en wanneer een product niet op voorraad is, geeft Ledpaneelgroothandel duidelijk aan wanneer... Alle producten, die ik voor mijn kantoor heb gekocht, zijn van prima kwaliteit. Er wordt snel geleverd en wanneer een product niet op voorraad is, geeft Ledpaneelgroothandel duidelijk aan wanneer wel.
Kortom al geruime tijd meer dan een tevreden klant.

businessdome

Prima service

Assurantiesite.nl

Product zoals verwacht en snelle levering.

GM Development

Perfecte service, scherpe prijzen, goed materiaal. Wat wil een mens nog meer?

Bortier dominique

Zeer goed alles was perfekt

Dufort Network Solutions

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

boomkwekerij boelaert

Snel en correct,,

Gijsbert

Mooi spul en snelle levering

Kees

Klusjesdienst.net

4 armaturen en 6 tl led tubes besteld, 1 led tube was reeds open en zat zonder folie in het karton en werkte ook niet, wil niet zeuren maar wel jammer , klusjesdienst.net België

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte email hebben wij contact met u opgenomen.