Peet

Ervaring is helemaal goed. 2de keer besteld bij ledpaneelgroothandrl en 2 x helemaal tevreden.

Emiel

Na het product besteld te hebben een mailtje krijgen dat het niet op voorraad was, het zou binnen 2 tot 4 weken geleverd worden maar dat werd helaas 6 weken zonder een berichtje te krijgen dat het... Na het product besteld te hebben een mailtje krijgen dat het niet op voorraad was, het zou binnen 2 tot 4 weken geleverd worden maar dat werd helaas 6 weken zonder een berichtje te krijgen dat het nog wat langer zou gaan duren.

Wim

Twijfel, bestelling lag volgens systeem op voorraad maar blijkt nu toch niet zo te zijn.

Beste,

Jan

Zeer tevreden!

Huib van Weelden

Mijn aquarium verlichting was uitgevallen. Dit aquarium is uitgerust met zeer kostbare planten.
Dit gebeurde op zaterdag ochtend
Expert opgeroepen die op zaterdag avond constateerde dat de...
Dit gebeurde op zaterdag ochtend
Expert opgeroepen die op zaterdag avond constateerde dat de voeding kapot was. Op zondag bij u een bestelling gedaan voor een 24V voeding. De reden om hem bij u te bestellen was: hij was op voorraad en zou op dinsdag geleerd worden.
Althans u schrijft dat op een werkdag besteld de volgende dag geleverd Als ik op zondag bestel dan is voor mij maandag de eerste werkdag. En word hij op dinsdag geleverd toch???
Althans dat beweerd u. DONDERDAG
om 17.30 uur was hij binnen.
De kostbare planten danken u.

Huib van Weelden

wauters & geurts

Ontvang maar 4 op 6 led besteled en ontwoord niet meer

Mampaey julien

1ste levering perfect, 2de levering fout waarover ik reeds een mail stuurde maar tot hiertoe zonder antwoord.

Van Breda K.

Besteld, snel ontvangen, prima kwaliteit! Zeer tevreden klant!

Casimir Janssens

Snelle afhandeling en uitstekende klantenservice !

wauters & geurts

Snel en top qualiteit