Edwin

Goed en snel geleverd. duidelijke site!

M. Joossens

Mijn eerste aankoop bij Ledpaneelgroothandel werd snel en correct geleverd. De ledstraler met sensor was een pak goedkoper dan bij de doe-het-zelfzaak in de buurt (ik kocht er daar vorig jaar een... Mijn eerste aankoop bij Ledpaneelgroothandel werd snel en correct geleverd. De ledstraler met sensor was een pak goedkoper dan bij de doe-het-zelfzaak in de buurt (ik kocht er daar vorig jaar een soortgelijke qua lichtcapaciteit), maar bovendien veel steviger van behuizing en ophangbeugel! De voorbedrading zorgde bovendien dat ik erg snel kon aansluiten op het lichtnet.

Huig

Snelle en correcte levering

Sinergo

Levering duurde lang en was niet compleet

stal everwood

Zeer snelle en correcte levering van goed produkt

Rudi van hoof

Slecht, heel slecht

WB

Prijs inclusief BTW plaatsen bij het product

Hans

Zeer tevreden over produkt. Goede en snelle levering. Duidelijke omschrijving op website. Zeker als er een (bv afstandbediening) moet worden besteld om het produkt te laten werken word dit netjes... Zeer tevreden over produkt. Goede en snelle levering. Duidelijke omschrijving op website. Zeker als er een (bv afstandbediening) moet worden besteld om het produkt te laten werken word dit netjes vermeld. Zeker een aanrader.

Leen

Geen gehoor bij pogingen tot telefonisch contact heel late reactie op mail te late levering

M E Ates

Erg makkelijk om te bestellen, helder website