Bert

Goede leveringstijd en goed materiaal

Telos Productions

Goede producten en kwaliteit, prijs ook in orde, en service van de klanten dienst zeker.

rakan murad

Helemaal niet tevreden- het afleveradres werd niet gerespecteerd terwijl het in zeker 4 mails werd doorgegeven- ook kon ons BTW nummer niet ingevuld worden en moesten we dit via mail aanvragen-er... Helemaal niet tevreden- het afleveradres werd niet gerespecteerd terwijl het in zeker 4 mails werd doorgegeven- ook kon ons BTW nummer niet ingevuld worden en moesten we dit via mail aanvragen-er werd beloofd het in orde te brengen(voor beide issues) maar drie weken later was het nog niet in orde- we zijn teleurgesteld in de service van dit bedrijf- jammer

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte email hebben wij contact met u opgenomen.

Piet

Goede service; verkeerd verzonden item direct nagezonden.

N.Geluk

Ben super content met de mooie spots en vlotte bezorging

Apoltunes

Zeer tevreden over de kwaliteit van de RGB ledpanelen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Professioneel en snelle levering.

Ugo Dehaes

Probleemloze bestelling, snelle service en levering. Het materiaal is erg professioneel.

FHJ Mulders

De levering was correct en kwaliteit was uitstekend ook de prijs

ejbruinekool@planet.nl

nvt