hp scheepsreparatie terherne

Snelle levering van goede spullen

Mario

Super geregeld. Goede prijs kwaliteit.

Hvs

Gewoon goed

Barry

The web site is well put together, was able to fine items I needed. Plus the web site had videos to guide me on how to install the lighting. Delivery was on time, and well packed.

Karel Kuperus Metaal Service

Klantonvriendelijk website

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte email hebben wij contact met u opgenomen.

Lees beoordeling

Hele goede service. Zelfs m.b.t. de nalevering werd er helemaal niet moeilijk gedaan. Prima!

Lees beoordeling

De bestelling was snel en correct geregeld

Lees beoordeling

Al wat aantal dingen hier besteld en elke keer leveren ze goede kwaliteit, goede service en bieden goeie hulp. Van voeding tot professionele goed dimbare ledstrips en led spotjes. Blijft mijn... Al wat aantal dingen hier besteld en elke keer leveren ze goede kwaliteit, goede service en bieden goeie hulp. Van voeding tot professionele goed dimbare ledstrips en led spotjes. Blijft mijn nummer 1!

R v.d. Elskamp

Snel geleverd