adri

Goed tot zeer goed

Perfecte producten en service

AA Elektrotechniek

Snel geleverd en goede producten

Wirds

Prima service, vriendelijke medewerkers. Alleen zeer slechte bezorging door DPD. Pakket niet thuis bezorgd, doch direct bij pickup point. Gebeurt bij DPD bij ons in 90% van de gevallen. Reden om... Prima service, vriendelijke medewerkers. Alleen zeer slechte bezorging door DPD. Pakket niet thuis bezorgd, doch direct bij pickup point. Gebeurt bij DPD bij ons in 90% van de gevallen. Reden om niet meer bij Ledpaneelgroothandel te bestellen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte mail hebben wij contact met u opgenomen.

VERS DESIGN

Ale

Alles verliep perfect had kabel van 3 meter lang besteld, uiteindelijk had ik zelfs wat langer gekregen top! :)

Jw coers

Snel goed werkend

Correcte levering, goede prijs

vitanza luigi

Société sérieuse avec un bon service réctif

Youri

Snelle levering en zeer scherpe prijs. Ik ben dik tevreden.