Markey Didier

Gewoon perfect

Eigen

Gekregen wat ik besteld had en dat al binnen 1 dag terwijl ik ergens anders een week moest wachten . Super bedankt

Alex

Ruim assortiment, prijzen op website zijn echter wel ex. BTW. Led buizen en armaturen zien er goed uit.

Electro ers

Snel en kwaliteitsvol

Lees beoordeling

Correcte communicatie, en verzending. Zeer snel. Verpakking kon steviger.

Splendor Detailing

Zeer gebruiksvriendelijk en snelle bezorging.

Marcel

Goede ervaring

joeri

Top

Jim

Precies volgens afspraak en prima product

Henk Scheele

4 panelen besteld, 1 van de 4 werkte na 1 uur niet meer. Dat is vervelend omdat je dan weer actie moet ondernemen om het paneel terug te sturen. De afwikkeling weet ik nog niet, maar ga ervan uit... 4 panelen besteld, 1 van de 4 werkte na 1 uur niet meer. Dat is vervelend omdat je dan weer actie moet ondernemen om het paneel terug te sturen. De afwikkeling weet ik nog niet, maar ga ervan uit dat dat goed komt.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte mail hebben wij contact met u opgenomen.