Sou626

Geweldige service en goed product

Greg D.S.

Vlotte levering en vlotte retour.

Roos

E mail ontvangen met status goederen verzonden ( 5 dagen geleden)

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte mail hebben wij contact met u opgenomen.

Carlo

Op 6-september 3 inbouw spotjes besteld, op 9 september gebeld met Ledpaneelgroothandel omdat order status nog steeds op verpakt staat. Blijkt dat mijn order niet is verstuurd, onduidelijk waarom.... Op 6-september 3 inbouw spotjes besteld, op 9 september gebeld met Ledpaneelgroothandel omdat order status nog steeds op verpakt staat. Blijkt dat mijn order niet is verstuurd, onduidelijk waarom. Medewerker zet de order weer op nieuw (9-sep-2020!!) want dat zou ervoor zorgenb dat de verantwoordelijke afdeling actie onderneemt om vandaag het pakketje te versturen.
De binnen 24 uur verzending pakket melding op de WBBsite klopt dus niet en ik moet maar afwachten of het vandaag wel verstuurd wordt. Deze ervaring wordt hopelijk niet vervolgt met weer een negatieve feedback melding.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback.
In een aparte email hebben wij contact met u opgenomen.

Webbsoft

Top!

Lees beoordeling

Korte lijntjes, duidelijke en vriendelijke beantwoorden van de gestelde vraag.

Peter van Moorsel

Prima site, goede prijs, snelle levering !

Ab van den Hazel

Kwam bestelling ophalen, maar bedrijf bleek gesloten vanwefe corona. Toch geholpen door vriendelijke jongeman. Dus tevreden.

Koflex

Goede ervaring

Lees beoordeling

Eerste zending was met kapotte lamp. Deze is de dag nadien kosteloos vervangen. Topklasse.