Prijs-kwaliteit top

dartshopnoordhoek

Bilal Korkmaz

Product zoals besproken in de showroom wat je koopt is ook wat je krijgt. En nog eens met 5jaar garantie ? ik zou dit zeker voor mensen om me heen aanbevelen. Hele aardige medewerkers en netjes... Product zoals besproken in de showroom wat je koopt is ook wat je krijgt. En nog eens met 5jaar garantie ? ik zou dit zeker voor mensen om me heen aanbevelen. Hele aardige medewerkers en netjes geholpen en het product ook meteen meegekregen top service echt waar. Ik zou zeggen ga zo door

Arie Verheijen

Duidelijke website en snel geholpen.

PJ Hermans

Zeer snelle en correcte levering.

Willy Luys

Vlotte service, ze halen alles uit de kast om u alsnog te bedienen.

J van Pappelendam

Zeer goed en snelle levering

Kathy

Zoals het hoort

Van der Zande

Prima product, snel & correct geleverd.

Raf elektra

Goed en snel