BV Man-Exclusief

Al een groot aantal ledpanelen besteld 2 jaar terug, dagelijks 12 uren in werking, 6 dagen op 7 en nu nog altijd perfect zonder flikkeren....direct geleverd, 1 tot 2 dagen....ondertussen ook... Al een groot aantal ledpanelen besteld 2 jaar terug, dagelijks 12 uren in werking, 6 dagen op 7 en nu nog altijd perfect zonder flikkeren....direct geleverd, 1 tot 2 dagen....ondertussen ook ledspots besteld en zeer tevreden...perfecte service dus..proficiat!

Arnoud Dannenberg

Je staat enorm lang in de wachtrij, keer op keer. Aangezien ze vragen of ik het wil beoordelen, zeg ik: "geen probleem".

Tot driemaal toe een half uur in de wachtrij gestaan. Daarnaast...

Tot driemaal toe een half uur in de wachtrij gestaan. Daarnaast een vraag uitgezet welke ik na 2 weken nog steeds geen reactie op heb gehad. Dit typ ik terwijl ik in de wachtrij sta!

Hendriks

Slecht

Boing PCJ

Netjes en goed verpakt ontvangen binnen de gestelde levertermijn.

Tom

Zeer mooie ledpanelen voor een goede prijs !

Nancy Jehaes

Goeie webshop met snelle service!

Martens

Snel en correct

Slhd secundaire school

Geen problemen. Vlotte levering. Men hield geen rekening met de wens een week later te leveren (wegens sluiting).

Cedric

Komen jammer genoeg geen beloftes na.

rene

goede prijs