J Willemsen

Bestelling compleet en correct geleverd

sami bikhan

359°

Snel

joost van bemmelen

Goede en snelle service

Rob

Alles volgens afspraak

Frank Balk

Snelle levering, uitstekend product ! Alleen de weergave van wat ik bestelde was onduidelijk. Het leek op de foto van het product als of het zonder netsnoer geleverd zou worden en er werd de... Snelle levering, uitstekend product ! Alleen de weergave van wat ik bestelde was onduidelijk. Het leek op de foto van het product als of het zonder netsnoer geleverd zou worden en er werd de suggestie gedaan deze erbij te bestellen samen met een aantal wago klemmen voor snelle montage. Wat blijkt: netsnoer zat aan het product. Dus ik kreeg erbij geleverd extra netsnoeren met usa contrasekers en een zakje wago klemmen wat ik allemaal niet nodig had. Het was maar €3 extra, maar ik kan er niets mee.

stefan boon

Laatste aankoop slecht

privé

Bestelling makkelijk te plaatsen, snel geleverd. Infolijn: lang wachten.

amstel allround

Ik woon vlakbij de ledstrip specialist en ga dan ook direkt naar het bedrijf de service vind ik uitmuntend en de kwaliteit is beter dan menig ledstrip leverancie. tevens altijd garantie geen... Ik woon vlakbij de ledstrip specialist en ga dan ook direkt naar het bedrijf de service vind ik uitmuntend en de kwaliteit is beter dan menig ledstrip leverancie. tevens altijd garantie geen gezeur dit bedrijf is een aanrader toppertje

Henk V

Goede keuze producten, gebruiksvriendelijke e-shop, snelle levering en correct geïnformeerd.