'T warm bakkerke

Zeer snelle en correcte service

S. Brand

Klijn

Snel geleverd, kwalitatief boven verwachting

Pieter

Zeer goede, snelle en correcte afhandeling.
Zeer tevreden waarvoor dank!

Hendrikx

Goede producten en service.

Jan Vellekoop

Echt super top zaak

N.D

Correct verlopen :)

Alain

Probleempje met 2 defecte panelen van half jaar oud leverde in eerste instantie een mail van Ledpaneel groothandel op die mij niet beviel. Maar na uiten van mijn ongenoegen over die reactie hebben... Probleempje met 2 defecte panelen van half jaar oud leverde in eerste instantie een mail van Ledpaneel groothandel op die mij niet beviel. Maar na uiten van mijn ongenoegen over die reactie hebben ze de case netjes opgepakt, correct en eerlijk behandeld en een goede regeling getroffen. Los van het feit dat er na een half jaar al iets defect was aan de panelen blijf ik ze prachtig vinden en ben ik er herl blij mee.

elektro franssen

Zeer goede service