Particulier

Perfecte levering en service. Ook na levering alle vragen uitmuntend beantwoord.

100

Snel, makkelijk en goed

Edwin

Snelle levering. Goede service. Probleem met 2 tl's die stuk waren. Werden meteen 2 nieuwe gestuurd.

Bernd van Oudshoorn

Snel, goede prijs kwaliteit verhouding.

OAJ Geenen

Omruilen van artikelen,kost volledige verzendkosten

De Greef Michaël

Alles verliep prima, een minpuntje is wel dat het pakket onbewaakt voor de voordeur was geleverd aangezien dat er niemand aanwezig was. Algoed stond het er nog als we thuis waren. Zou ook niet weten... Alles verliep prima, een minpuntje is wel dat het pakket onbewaakt voor de voordeur was geleverd aangezien dat er niemand aanwezig was. Algoed stond het er nog als we thuis waren. Zou ook niet weten hoe we dat zouden kunnen aantonen, wat tot miserie achteraf zou leiden.

Kenneth

Ledpaneel gekocht zat geen aansluitschema in. alsook de video die ze hebben gemaakt om aan te sluiten is nog onduidelijker dan onduidelijker. ik heb hierdoor de transformer opgeblazen. echt diep... Ledpaneel gekocht zat geen aansluitschema in. alsook de video die ze hebben gemaakt om aan te sluiten is nog onduidelijker dan onduidelijker. ik heb hierdoor de transformer opgeblazen. echt diep teleurgesteld in dit product en/of de help video er van.

Leon

Bij artikelen die ik bestelde stond dat ze direct leverbaar waren, na bestelling kreeg ik mail dat ze in backorder stonden en dus een week moest wachten. Verder alles netjes geleverd en werkt naar... Bij artikelen die ik bestelde stond dat ze direct leverbaar waren, na bestelling kreeg ik mail dat ze in backorder stonden en dus een week moest wachten. Verder alles netjes geleverd en werkt naar behoren.

Beste klant,
bedankt voor uw feedback.
We hadden onverwachte leveringsproblemen door de situatie met het coronavirus. Excuses voor het ongemak.
Uw...
Beste klant,
bedankt voor uw feedback.
Uw Ledpanelgroothandelteam

M.