Moers

Heel goed voor 17u besteld morgen tussen 14u en 15u de bestelling ontvangen

Paul

Website is niet duidelijk

Beste klant,
Kunt u contact opnemen met onze klantenservice en uitleggen wat er precies niet voldoende is beschreven? Bedankt!

rob

Niet goed.
26 mei besteld levering 2 juni ????

Beste klant,
Door het nieuwe coronavirus hebben de postdiensten minder capaciteit en een langere levertijd.
We vragen om uw begrip. Bedankt!

William

Op het moment van bestellen waren alle items op voorraad. Voor 17u besteld is morgen in huis... niet dus! De zelfde dag nog kreeg ik het bericht dat niet alles op voorraad was. Een week extra... Op het moment van bestellen waren alle items op voorraad. Voor 17u besteld is morgen in huis... niet dus! De zelfde dag nog kreeg ik het bericht dat niet alles op voorraad was. Een week extra levertijd. Oke, kan gebeuren. Inmiddels zijn er ruim 2 weken gepasseerd en heb ik nog steeds niets ontvangen. En helemaal jammer: geen enkele vorm van informatie ontvangen! Na een telefoontje van mijn kant blijkt nu dat het nog zeker anderhalve week gaat duren. Totale levertijd komt dan op een maand. Absurd en niet van deze tijd.

Thuis

Ik denk dat jullie het op tijd hebben verstuurd maar bij de dpd is het een zooitje gewoon kut heb het nog niet binnen waardeloos

Beste klant,
We vragen om uw begrip. Bedankt!

Balemans hugo

Super

Hochs

Producten snel en compleet geleverd.

XTA

Goede website, snelle levering!

Hoogerwerf Ties