Peter Claus

Bestelling gedaan van een zwarte led breedstraler. Bovenaan staat "Gratis verzending binnen Europa*"... maar dan wel vanaf 100€. Dat laatste kom je na enig zoekwerk te weten op een andere... Bestelling gedaan van een zwarte led breedstraler. Bovenaan staat "Gratis verzending binnen Europa*"... maar dan wel vanaf 100€. Dat laatste kom je na enig zoekwerk te weten op een andere webpagina.
"Onze prijzen zijn exclusief btw", dat staat ook op een andere webpagina.
Wanneer je gewoon de bestelling doet kom je op de betaalpagina te weten dat de prijs bijna 50% hoger is.
Alles staat inderdaad duidelijk vermeld indien je eventjes verder zoekt. Ik ben van oordeel dat dit alles op dezelfde pagina hoort te staan. Dus " Gratis verzending binnen Europa vanaf 100€*" en "29€ excl. btw".
Ik bestelde een zwarte, ontving een witte. Deze is intussen geïnstalleerd, de kabel afgeknipt, aangesloten in een aftakdoos en we besloten die zelf donker te schilderen. Buiten de kleur voldoet het apparaat volledig aan de verwachtingen.
Ik merk nu een prijsverschil, van 10€ excl. btw, tussen wit en zwart en er werd een zwarte aangerekend.
Daar heb ik intussen melding van gemaakt en wacht op een reactie.

* Intussen zijn we een week verder en er is correct gereageerd op mijn melding. Men vroeg een foto van het geleverde product en het prijsverschil van 10€ + btw is teruggestort. Hieruit blijkt in ieder geval dat men betrouwbaar is.

VvE 2e Katendrechtse Haven

Dit betreft een garantielevering. Van een partij TL's zijn er veel kapot gegaan. Garantie voorwaarden worden uitstekend nageleefd.

Remco wolters

Super

Sjors

Uiterst tevreden

Ad van Pinxteren

Snelle levering en precies zoals vermeld werd bij aankoop.

nick van der meer

Goed, netjes geleverd en zeer snel

Davida-Zutphen

Prima ronde led plafond inbouwlampen.

lucky biljart

Zijn heel tevreden

Aad

Prima zaak

Frederic

Voor de 2de keer een ledpaneel en wago klemmen besteld. Bij levering zaten er verkerde wago klemmen in de doos, dit hebben ze dan ook snel opgelost door de correcte onmiddellijk na te sturen. Top... Voor de 2de keer een ledpaneel en wago klemmen besteld. Bij levering zaten er verkerde wago klemmen in de doos, dit hebben ze dan ook snel opgelost door de correcte onmiddellijk na te sturen. Top service