peter groenendijk bouw

Goede service en garantie

Koen Vaganée

Vlotte afhandeling

le petit studio

Snelle levering, goed product, alleen met de betaling ging het even mis.

Walter Zwiersz

Product op zich zeker in orde . De levering laat te wensen over . Ik ben heel de dag thuis gebleven om de zending te ontvangen en kreeg plots bericht dat door technische problemen mijn zending in de... Product op zich zeker in orde . De levering laat te wensen over . Ik ben heel de dag thuis gebleven om de zending te ontvangen en kreeg plots bericht dat door technische problemen mijn zending in de kranten winkel in Schoten geleverd was , ipv bij mij thuis in Schilde. ( Ik heb hier wel voor betaald nochtans ) Begrijp de uitleg technisch probleem niet , het enige technisch probleem dat zou kunnen optreden is dat de camionette zonder diesel zou zijn gevallen en maar tot Schoten is kunnen rijden daardoor.

Beste klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback.
Beste klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback.
Dat is inderdaad erg vervelend en niet hoe het hoort! Wij versturen onze producten met DPD en ik heb uw bericht doorgezet naar hen, zij zullen u contacteren voor een passende oplossing.
Onze excuses voor het ongemak.

Dirk

Prijs/kwaliteit oke! Te late levering!!!

Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Helaas hebben alle postorderbedrijven binnen Nederland het momenteel ontzettend druk waardoor de levertijden langer zijn dan u van ons gewend bent.
Onze...
Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Onze excuses voor het ongemak.

Country Group Int.

Het product geleverd waar ik om gevraagd had

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve feedback!
Wij hopen u in de toekomst graag weer terug te zien!

By Mies

Goed product en snelle levering

R van Gelder-moll

Ik ben erg vriendelijk geholpen

Peter

Uitstekend

Beste Klant,
Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

FLY-LA

Mooi