Attila

Alles heel goed en snel verloopen

Beste Attila,

Reinder Van der Bij

Top

Paul roodenrijs

Gebeld met een medewerker voor ledstrips werd eigenlijk goed geholpen,ik kreeg te horen wat ik nodig had en dat werd netjes naar me gehaald! Toen ik de bestelling plaatste kwam ik er alleen achter... Gebeld met een medewerker voor ledstrips werd eigenlijk goed geholpen,ik kreeg te horen wat ik nodig had en dat werd netjes naar me gehaald! Toen ik de bestelling plaatste kwam ik er alleen achter dat ik 4maanden moest wachten op mijn bestelling
Terwijl ik had aangegeven ze deze week nog nodig te hebben!
Me factuur geannuleerd en gevraagd welke ledstrip wel aanwezig waren en of ze de producten door kon mailen dat zou gedaan worden!
Alleen er kwam geen nieuwe mail later weer terug gebeld weer alles uit gelegd en er werd gezegd dat het in orde gemaakt zou worden!
Later op de avond nog steeds niks binnen!
Toen verder gezocht op internet en uitgekomen bij ledstripkoning gebeld gevraagd of ze me de producten konden door mailen kwam snel aan
Producten besteld en volgende dag al geleverd top service alleen van de concurrent!
Dus alleen maar tijd verloren aan dit bedrijf zelfs gratis mogen ze hun artikelen in hun reet steken

Beste Paul,
Hartelijk dank voor de feedback!
Ik begrijp uw situatie, vervelend om te lezen - waarvoor onze excuses!
Onze collega heeft u toen een mail met de juiste producten...
Beste Paul,
Hartelijk dank voor de feedback!
Ik begrijp uw situatie, vervelend om te lezen - waarvoor onze excuses!
Onze collega heeft u toen een mail met de juiste producten toegestuurd, graag uw spam ordner controleren. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Boy Sekewael

Duidelijke gegevens, eenvoudig te bestellen, snelle levering. Kortom top leverancier.

Beste Klant,

Ben

Prima produkten super service
Snel geleverd voor een redelijke prijs

Beste Ben,

Prive

Pedicure salon "Irma ".

Het was dat ik geen keuze had, ik moest 2,5 m hebben maar heb er 5m moeten kopen.

Tracy Liu

Echt tevreden

Beste Tracy,
Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent, hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!

Bert

Goed product, scherp geprijsd en zeer snel geleverd

Beste Bert,
vriendelijk dank voor de leuke feedback!

Bram

Snelle bestelling, snelle levering, goede kwaliteit. Kortom niks over om te wensen, aanrader.