Rene

Jammer dat er duidelijk staat binnen in dag geleverd maar verschillende keren gehad dat dat dus niet was en klopt dat ligt dan aan de vervoerder maar dat is ook een keus om die vervoerder... Jammer dat er duidelijk staat binnen in dag geleverd maar verschillende keren gehad dat dat dus niet was en klopt dat ligt dan aan de vervoerder maar dat is ook een keus om die vervoerder te nemen die er om bekent staat het niet vaak in een dag te leveren . Dus zet het dan niet meer op je site als je het niet kan waar kan maken

Augustine Tano

Efficient service delivery

de Boer

Goede winkel met groot assortiment.

Planting Inc.

Snelle levering, goede klantenservice en prettige communicatie.

Beste Klant,
Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

Yigit

Alles snel maar we zijn nog geen maand verder en 1 lamp is al defect daarom 2 **

Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat uw product op deze manier bij u is aangekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling!
Om u te kunnen voorzien van een passende...
Bedankt voor uw reactie.
Om u te kunnen voorzien van een passende oplossing, wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Ronnie

Op maandag besteld had verwacht deze dan woensdag binnen te krijgen. Met 24u. Verzend service. Werd uiteindelijk woensdag einde dag verstuurd. Bericht dat het donder geleverd zou worden. Dit werd... Op maandag besteld had verwacht deze dan woensdag binnen te krijgen. Met 24u. Verzend service. Werd uiteindelijk woensdag einde dag verstuurd. Bericht dat het donder geleverd zou worden. Dit werd uiteindelijk vrijdag.

Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips.

Toon

Vlotte service, groot aanbod, snelle levering

Head end feet

Duidelijk om een bestelling te plaatsen,wel enige tyd wachten op levering

Koen

Leds bulbs niet goed

Bedankt voor uw ingevulde feedback!
We vinden het ontzettend jammer dat u niet de positieve ervaring heeft gehad waar wij naar streven.
Om u een passende oplossing te kunnen...
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Om u een passende oplossing te kunnen bieden wil ik u uitnodigen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor een 5 sterren ervaring!

Peter

Wel mijn boordeling is niet zo best wat betreft de gedane bestelling aangezien ik nog steeds niks heb mogen ontvangen maar wel reeds betaald heb.

Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat u uw product(en) snel in ontvangst mag nemen!