Roman Ficyk

Vlotte service

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve feedback!
Wij hopen u in de toekomst graag weer terug te zien!

Spar van Santen

Zeer goede ledverlichting, was boven verwachting!!

Beste Klant,
Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent!
Wij hopen u in de toekomst terug te zien voor weer een positieve ervaring!

J. de Leeuw

Snelle levering. Duidelijke beschrijving op de site hoe te monteren.

Argus

Moeizaam

Beste Klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips.
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze...
Beste Klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Huig Terlouw

Zakelijk en efficiënt, vind het alleen jammer dat zij gebruik maken van DPD als vervoerder.

rme

Lees beoordeling

Goed product, vlotte levering.

PMC fysiotherapie

Makkelijke website en snelle levering

Marco Spel

Erg goed, duidelijke filmpjes op YouTube, en ook voor alles staat wel uitleg voor.
Ondanks de Filmpjes Kreeg ik iets niet voor elkaar, en telefonisch ben ik ook super goed geholpen.

De enige opmerking die ik heb is van de koeriersdienst, zij hebben rond 10.30 het pakket bij mij voor de deur gezoet, en ik was die dag
Pas rond 19.00 thuis.
Al die tijd heeft het voor de deur gestaan met heel groot op de doos led panelen.
Ik mag van geluk spreken dat ze er nog stonden

Tokke Beton

"Great succes" - Borat