De Sutter

P. Viet

Fijne website
Prima prijzen

BuitenVillaDOEN

Besteld en geleverd, gewoon wat je verwacht.

Ricardo

Very good.

De Busser

Lijdensweg twee bestellingen die hopeloos in het honderd zijn gelopen en een levering die een eeuwigheid duurde. Slechte communicatie. Als klant geen zicht op de leveringstermijnen. Ik heb... Lijdensweg twee bestellingen die hopeloos in het honderd zijn gelopen en een levering die een eeuwigheid duurde. Slechte communicatie. Als klant geen zicht op de leveringstermijnen. Ik heb gelijktijdig bij een concollega iets besteld duidelijke orderbevestigingen en status bestelling. Volgende dag geleverd! Producten op zich wel goed

Beste Klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips.
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze...
Beste Klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Dierenkliniek Filmwijk

Snelle en goedkope service maar product kwam verbogen en gebutst aan.

Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat uw product op deze manier bij u is aangekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling!
Om u te kunnen voorzien van een passende...
Bedankt voor uw reactie.
Om u te kunnen voorzien van een passende oplossing, wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Gonen Automation Holding

Ik heb de producten op donderdag middag besteld. De producten zouden binnen 24 uur geleverd worden. Dus op vrijdag.
Echter ze zijn pas op maandag middag aangekomen.

Beste,
Bedankt voor uw review.
Uiteraard streven wij er naar om alle producten binnen het tijdsbestek van 24 uur te leveren.
Echter, door de situatie wereldwijd hebben alle...
Beste,
Bedankt voor uw review.
Echter, door de situatie wereldwijd hebben alle postorderbedrijven vertraging opgelopen. Hierdoor kan de levertijd enigszins langer zijn dan u van ons gewend bent.
We hopen op uw begrip.

Marc Roefs

Goede prijs kwaliteit. Correct opgevolgd.

Dennis

Snelle levering en goede service