De Artiestenstal

Goed bedrijf

Mink

Hebben precies gedaan wat ze beloofden

Meirlaen Kristof

Perfect afhandeling

Leo

Goede en snelle service

Folkert

Zeer snelle levering ondanks huidige crisis en topdrukte bij de pakket bezorgers.

Mieke

Een snelle goede service zelfs in deze Corona tijd. Ook een mooi strak ledpaneel en geeft helder warm licht.

AJ Hengeveld

Redelijk goed, echter was het een tijd niet duidelijk wanneer levering gedaan zou worden. Uiteindelijk een dag later dan verwacht. Direct een mail met verwachte aankomsttijd zou beter zijn.... Redelijk goed, echter was het een tijd niet duidelijk wanneer levering gedaan zou worden. Uiteindelijk een dag later dan verwacht. Direct een mail met verwachte aankomsttijd zou beter zijn. Daarnaast heb ik inbouwspotjes met dimbaar driver en zonder dimbare driver besteld. Deze zijn niet te onderscheiden van elkaar zonder alle doosjes open te maken, dat maakt het product ongebruiksvriendelijk tijdens het installeren. Een duidelijke indicatie van waar deze led driver in zitten zou heel erg helpenm

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Wij hopen op uw begrip omtrent de bezorgsituatie, de track&trace gegevens worden uitgegeven door DPD en gezien de situatie omtrent het coronavirus hebben zij het extreem druk.
Wij zullen uw punt over de dimbare drivers zeker meenemen in onze verpakkingsmateriaal ontwerpen.

Martin

Zoals besproken ook geleverd!

Particulier

Vlotte levering, mooi producten en snelle service bij vragen
Absoluut een aanrader

Richard