K.ter Wal

Deskundig bedrijf met goede artikelen.

Tim Dossche

Super service, correcte levering en het bestelde materiaal voldoet aan de verwachtingen.

Omati BV

Zoals verwacht. Niets op aan te merken en prima in orde!

Frank Smeets

Mooie en degelijke GU10 armaturen besteld voor een hele goede prijs

Hans

Snel leveren

Maurice Jeunhomme

Een order van €176 geplaatst. Doordat er 1 artikel niet leverbaar is, is het naar een 'backorder' gezet. Dit betekent dat ik 3/4 weken moet wachten op mijn bestelling. Vervolgens wil ik de... Een order van €176 geplaatst. Doordat er 1 artikel niet leverbaar is, is het naar een 'backorder' gezet. Dit betekent dat ik 3/4 weken moet wachten op mijn bestelling. Vervolgens wil ik de bestelling aanpassen zodat ik alles de volgende dag bezorgt krijg en dat ik het ontbrekende artikel ergens anders kan bestellen maar ik krijg nergens response. Ik hang al 2x1 uur aan de lijn met de boodschap dat ik de eerstvolgende ben of dat er 2 wachtende voor mij zijn maar er zit geen progressie in. Traag als dikke stront en in mijn optiek een strategie om mensen af te wimpelen als ze telefonisch contact op proberen te nemen..

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw uitgebreide review.
Helaas hebben wij afgelopen dinsdag (de dag van uw review) een technische storing gehad met onze telefoonlijn.
Vanwege de nationale Nederlandse...
Beste,
Bedankt voor uw uitgebreide review.
Vanwege de nationale Nederlandse feestdag (bevrijdingsdag) was ons kantoor gesloten en is de telefoon helaas niet goed doorgeschakeld.
Wij zijn nu gewoon van 9 tot 17 geopend voor al uw vragen over onze producten, zoals u dat van ons gewend bent.

Theo

Product voldoet volledig. Afwerking goed, zeer eenvoudig te installeren.

Hein

Goede service,