Rudi Berendsen

Zeer snelle en correcte afhandeling

Family Fit Healthcenter

Snelle levering, goede after sale service.
Snelle levering, goede after sale service.
Bij online bestellen gaat het bij kiezen van betalingsmethode telkens mis. Ik kies dan voor ideal maar aan het einde blijkt de betaling dan op overmaken te staan.

Y-Lines BV

Zeer vlotte afhandeling en levering

Reijnhoudt & van der Zwet

Top

PD

Zeer goede prijs/kwaliteit

S.gielbert

Mooie spotjes, snelle levering

Henk

Snelle levering en de spullen zien er goed uit!

Niet terzake

Nog altijd niets ontvangen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Wat vervelend dat u uw producten nog niet heeft mogen ontvangen.
Om dit voor u op te lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice!

Pieter

Goede prijs kwaliteit verhouding en een correcte én snelle levering.

Stoffels

Correcte levering binnen de gestelde tijd