Party Service Tonnaer

Prima alles geregeld

Dani

Fantastisch product en snelle levering

Velthoven

Alles perfect geregeld

Parkeren Delft BV

Goede website, prima levering.

AllinLED

Goede service, mooie kwaliteit.

E. v. Herten

Goede service en snelle levering

de poorter

Positief, antwoord op elke vraag

Max Herlaar

Dit is de 2e keer dat ik een beoordeling schrijf maar tot nu toe niets ontvangen . Al gebeld met de pakketbezorger, maar tot nu toe nog niets. Ik ben bang dat het adres te lang is , heb dit ook... Dit is de 2e keer dat ik een beoordeling schrijf maar tot nu toe niets ontvangen . Al gebeld met de pakketbezorger, maar tot nu toe nog niets. Ik ben bang dat het adres te lang is , heb dit ook aangegeven maar tot nu toe niets

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Als u iets niet ontvangen heeft kunt u het best even contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen u hier verder bij helpen!

Johan

Alles is toegekomen zoals het was voorzien goed verpakt en alles was erbij voor mij super gelukt. Wat betreft het samen stellen is heel gemakkelijk als je op YouTube naar hun filmpjes kijkt het... Alles is toegekomen zoals het was voorzien goed verpakt en alles was erbij voor mij super gelukt. Wat betreft het samen stellen is heel gemakkelijk als je op YouTube naar hun filmpjes kijkt het werkt en is super met de dimmer het paneel is bedoelt voor iets anders dan waarvoor jullie ze verkopen, namelijk mijn vrouw doet graag diamand painting en heb dit paneel daarvoor gebruikt resultaat is super. Persoonlijk denk ik dat ik jullie panelen voor nog meer doelen kan gebruiken dus zal zeker nog bij jullie bestellen.

van Rooij

Prima, snelle correcte verzending (ook in deze coronacrisis. Er was een onderdeel defect. Hierop wordt snel gereageerd en er wordt snel een nieuw onderdeel gratis toegestuurd.