Maurice

Top Service!

Ton van de Kraats

De producten zijn keurig afgewerkt, ruim voldoende montagemateriaal en snel geleverd.

G Smeets

Mooie ledlampen tegen een goede prijs. Snelle levering.

Vergouwen

Prima geleverd product.

SlingerlandE&Iservice

Die was goed

Walter Schouteet

Verzorgde en correcte levering

M. Sattler

Mijn aanschaf van een LED paneel is bijzonder goed verlopen. Ik heb naast de aankoop een aantal vragen gerelateerd aan de aankoop, welke bijzonder snel en punctueel werden beantwoord. De levering... Mijn aanschaf van een LED paneel is bijzonder goed verlopen. Ik heb naast de aankoop een aantal vragen gerelateerd aan de aankoop, welke bijzonder snel en punctueel werden beantwoord. De levering volgde snel en de produkten waren netjes tegen risico voor schade verpakt. Kortom, een fijne ervervaring.

evert elektro

BR8 projects

Prima en duidelijke service

Molenaar

Goede beschrijving en goed advies