Henk Konijnenberg

Goed product ,en een snelle levering.

Patrick

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Teeling

Supersnelle levering en duidelijk uitgelegd via de telefoon

X

Geweldig goede kwaliteit en snel geleverd

Cafetaria istanbul

Het is heleemaal goed gegaan

William Budd

Fast, pleasant, Professional,

keppens

Natalie Bruenin

Nog steeds geen bestelling ontvangen !

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Beste Klant,
Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat u uw product(en) snel in ontvangst mag nemen!

Knijff-Tjong

Scherpe prijs, redelijke omschrijving, leveringssamenstelling kan beter (dubbele trafo, vast snoertje)

AVgek