Sevgi Aslan

Chris

Scherp, snel

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Omdat wij u het liefst 100% tevreden willen stellen ontvangen wij graag uw tips.
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze...
Beste Klant,
Bedankt voor uw ingevulde feedback!
Wij nodigen u uit hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Hendriksen tandtechniek

Makkelijke website, goede prijs, kwaliteit, zorgvuldige levering volgens afspraak.

Patrick

Led lampen gekocht IP 65 tegen een heel goede prijs en snelle levering.

Marc Sonnenschein

Goed advies en snelle levering

Peeters

Alles ok

Cocquyt Bouwbedrijf

Super ,alles volgens afspraak !

Timmermans

Makkelijke snelle website

Dijkstra Vereenigde

Goed gegaan snelle levering netjes verpakt ?

VHP projects

Vlotjes en snel