Daan

Toen ik een vraag had, en belde had werd ik duidelijk en vriendelijk geholpen.
Ook is het product precies wat ik ervan verwachtte.

MJ

Zeer snelle verzending keurig op tijd binnen. 1- puntje wat ik besteld had past in een envelop echter zat het in een doos met heel veel lucht. Beetje zonde

Steurs

Snelle en vlotte levering

Arnold

Prima product, werkt uitstekend. Alleen de bezorging was minder. De bezorger had niet aangebeld, maar direct afgeleverd bij een afhaallocatie. En de verpakking was stuk.

gino

Goede service

Mvb

Top snelle levering

Inghmar Provijn

Goeie kwaliteit/snelle service

Arjan van Velze

Snelle informatie en advies. Snelle levering.

Tamara Ringoot

Super bedrijf, goede kwaliteit producten
Heel goed service. Klantvriendelijk

Haarmode Jacqueline