Pierre Reynebeau

Zeer goede service en alles zelfs in tijd van corona perfect en snel geleverd

Gielkens Mark

Snel en eenvoudig

Snelle service.

Joris

Duurzaam materiaal voor een scherpe prijs

Kedav bvba

Goede communicatie

Kevin

Goede foto's, makkelijk te bestellen en snel verstuurd

Jp

Goede website, snelle levering, goed en voordelig produkt

Jos Kooij

! led paneel kapot, perfect opgelost in no time! Toppie

M.Obvermars

Ik had 10 lampen besteld maar kreeg er in eerste instantie maar 5. Na gebeld te hebben kreeg ik een zeer vriendelijke dame aan de telefoon die onmiddellijk actie ondernam en de volgende dag kreeg ik... Ik had 10 lampen besteld maar kreeg er in eerste instantie maar 5. Na gebeld te hebben kreeg ik een zeer vriendelijke dame aan de telefoon die onmiddellijk actie ondernam en de volgende dag kreeg ik de rest van de bestelling keurig thuis bezorgd.

Lees beoordeling

Correct en in goede staat geleverd