John Kater

Snelle verzending

Ronnie

Ik heb vorig jaar twee downlights gekocht. Een ervan is onlangs stuk gegaan. Het toesturen van een nieuwe twister zonder moeilijk doen omdat ik geen aankoopbon meer heb verraste mij positief. Top... Ik heb vorig jaar twee downlights gekocht. Een ervan is onlangs stuk gegaan. Het toesturen van een nieuwe twister zonder moeilijk doen omdat ik geen aankoopbon meer heb verraste mij positief. Top service!!

henk

Top bedrijf en zeer snelle levering

Glasatelier Liesbeth Kocken

Lees beoordeling

Vandaag besteld, morgen in huis

Goede ervaring

Rman Design

Negatief! 2 dozen materiaal besteld en betaald en er maar één gekregen. Een mail hierover gestuurd maar er werd niet eens op gereageerd! Zelfs één ster is al teveel maar je moet er één kiezen anders... Negatief! 2 dozen materiaal besteld en betaald en er maar één gekregen. Een mail hierover gestuurd maar er werd niet eens op gereageerd! Zelfs één ster is al teveel maar je moet er één kiezen anders kun je dit niet verzenden.

Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Bedankt voor uw reactie.
Wat vervelend dat u uw product(en) nog niet heeft mogen ontvangen.
Om dit voor u op te kunnen lossen wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice zodat u uw product(en) snel in ontvangst mag nemen!

peter

Korect en snel

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve feedback!
Wij hopen u in de toekomst graag weer terug te zien!

Lees beoordeling

Dure verzendingskosten, geen gratis retournering

Beste klant,
Beste klant,
Zoals in de algemene voorwaarden staat op onze website zijn retourkosten inderdaad voor uw eigen rekening, mits er natuurlijk een intern probleem is. Hier stellen we u voor uw retourzending van op de hoogte en wordt duidelijk aangegeven op onze website.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hexer 64

Panel 30x30

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve feedback!
Wij hopen u in de toekomst graag weer terug te zien!