Theo Bouma

Goed en snel

Alfred

Interessante prijs voor GU10 spot inbouwrmatuur.
Supersnelle levering.

Kamps

Netjes en snel geleverd

Beste Klant,
Hartelijk dank voor de leuke en vriendelijke feedback!

The BambooRoom

Fijn bedrijf

The Jar

Een goede en snelle service

A Stokkel

Zeer goed

Cadillac Collector BV

Je besteld een mooi product maar moet met gevaarlijke en onprofessionele produkten die nageleverd worden het werkbaar maken wat zeker niet kan of mag voorkomen.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Beste Klant,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses!
Dat mag zeker niet voorkomen, wij vragen vriendelijk om in zulk geval contact met onze sales & support op te nemen, zodat spoedig een oplossing aangeboden kan worden.

Me

Snel geleverd, juiste product

Greenpaste

Goede service, goede prijzen en goede combinatieverkoop op de website (welk led paneel bij welk profiel)

Dirk

Snelle en correcte levering van bestelde spots. Er zit geen handleiding bij voor het plaatsen van de spots maar die vind je wel terug via internet en YouTube. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Beste Dirk,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!