Zeer goede service!

Ad Mulder

Duidelijke website, prima contact en goed geholpen via de app. Door een foutje mijnerzijds (verkeerd adres) ging pakket retour, maar na telefonisch contact prima opgelost.

Lees beoordeling

Uitstekende ervaring, snel en netjes afgeleverd.

Lees beoordeling

Ik ben erg tevreden. Het door mij gekochte product werd vlot geleverd.

Jimmy

Snelle corecte levering

Meijerink

Ik heb een contactformulier gestuurd duurde lang voor ik antwoord kreeg

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Het is momenteel enorm druk op onze klantenservice, voor dringende zaken raden wij u aan telefonisch contact op te nemen.

ABO

Snelle en correcte afhandeling

Hooijmans

Mooie kwaliteit en snelle levering

Lees beoordeling

Snelle levering en veel keus. Helaas niet bestelde artikelen ontvangen. Na contact te hebben gehad prima opgelost en de juiste artikelen snel alsnog ontvangen.

Dennis

Super snelle, top service!