Pieter

Snelle en goede service.

Allinservices

Goed product, snelle levering.

Dubai Jewels Gold Center Almere

Komt Netjes Zijn Afspraken Na !

AH Verberne

De informatie die ze mij gaven was waardeloos. Ik had nog goed uitgelegt dat de dimmer bedoeld was voor led lamp spotjes van 3 watt. Maar hij dimd ze helemaal niet.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb uw order opgezocht en ik kan helaas nergens terugvinden wat er met u besproken is.
Om u te kunnen helpen wil ik u verzoeken en mail te sturen naar...
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Om u te kunnen helpen wil ik u verzoeken en mail te sturen naar onze klantenservice. Hopelijk kunnen wij u een passende oplossing bieden.

Lees beoordeling

Zeer goede service en ook een dikke pluim voor de dienst naverkoop.

Marrit

Fijn!

Twan

Snel en goed!

Stero67

Netjes

StafHenderickx

Prima service en correcte levering