Via internet besteld, deze bestelling als prettig ervaren. Makkelijk, duidelijk en snel

P Fordel

Perfect warantee

Fantastisch!

Adrie Faes

louis

Goed telefonisch advies gehad. snelle levering

Walter

Communicatie verliep goed. Wij hadden nogal wat vragen. De extra onderdelen die in onze situatie nodig waren, die zaten er ook bij. En de levertijd na het bestellen was 1 dag. Top geregeld!!!!!

Miguel

Perfect

Niet zo goed

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Wat vervelend dat uw ervaring niet zo goed is.
Wij ontvangen graag opbouwende feedback zodat wij hier aan kunnen werken.
U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen.

Cigkoftem

Bestellen ging makkelijk en je werd via de mail goed op de hoogte gehouden over de status. Wat ook gemakkelijk is dat je aflever adres en tijdstip kon aanpassen. produkten zijn ook goedkoper dan... Bestellen ging makkelijk en je werd via de mail goed op de hoogte gehouden over de status. Wat ook gemakkelijk is dat je aflever adres en tijdstip kon aanpassen. produkten zijn ook goedkoper dan elders

Reinout Ederveen / Fidelix

Snelle levering, top producten, scherpe prijzen; wat wil een mens nog meer ?