L.Jagt

TLed TLbuis goed, maar starters zaten laag en gedraaid in hulsje. Slordig en lastig

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend dat u de bestelling zo heeft ontvangen. Heeft u hierover al contact opgenomen met onze klantenservice?
Zij kunnen u namelijk een passende...
Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Zij kunnen u namelijk een passende oplossing bieden.

Snelderwaard

Levering en Q zoals beloofd

M. de Waard

Was op zoek naar een goede dimmer en dimbare led lampen voor onze kroonluchter en kwam bij Ledpaneelgroothandel terecht. Het grote aantal bestelde lampen, was niet op voorraad en kreeg daarvan... Was op zoek naar een goede dimmer en dimbare led lampen voor onze kroonluchter en kwam bij Ledpaneelgroothandel terecht. Het grote aantal bestelde lampen, was niet op voorraad en kreeg daarvan direkt bericht. Nu, minder dan twee weken geleden, zijn de dimmer en lampen geleverd, geïnstalleerd en branden. We zijn er blij mee!

Jack

Positief

Michael

Goede website. Ook telefonisch goed bereikbaar!

Lees beoordeling

Beetje als bij toeval op de website beland maar het lijkt me precies wat ik zocht. Goede service, vlot besteld. Jammer dat niet alles in stock is maar dat is onvermijdelijk natuurlijk.

Ali Colakoglu Hairoscoop

Jullie hebben een goede kwaliteit ik ben heel tevreden .

Goede prijs/kwaliteit, slechte levering

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met het verzendbedrijf waar wij gebruik van maken.
Wij zijn op dit moment bezig om ons te oriënteren in andere verzendbedrijven...
Beste,
Wij zijn op dit moment bezig om ons te oriënteren in andere verzendbedrijven waardoor wij hopen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Perfect!

Via chat fijn advies